Din ce în ce mai multe firme profită de maşinile pe care le au în dotare pentru a le folosi ca o metodă de promovare ieftină, de impact şi de lungă durată.
Nu este suficient să oferi unui agent de vânzări o maşină de serviciu. Aceasta trebuie să reprezinte compania. Cum? Foarte simplu. “Îmbrăcaţi” maşina cu un autocolant printat în policromie, pe care să apară produsele pe care le comercializaţi, datele de contact sau alte informaţii care vă pot ajuta să atrageţi atenţia celor interesaţi, iar rezultatele nu vor întârzia să apară. Maşina va atrage privirile a mii de trecători în trafic, reclama va fi văzută şi astfel potenţialii clienţi vă vor contacta pentru că au găsit ceea ce căutau.
Campaniile de outdoor, folosind ca suport mobil mijloacele de transport în comun, practică metoda „window graphics”, aceasta căpătând o amploare deosebită în car-branding, folosindu-se preponderent în cazul brănduirii totale.